Brev:
Mad og sved
2. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Mad og sved
Hej igen
Denne gang har jeg to relativt korte spørgsmål. Det første er, om et barn på min datters alder godt må få tun fra dåse? Hvis hun må det, hvordan skal det tilberedes eller kan fisken spises lige fra dosen, lige som vi voksne kan spise den?
Mit andet spørgsmål går på, at jeg synes at min datter sveder meget. Hun sveder meget tit da jeg ammer hende og når hun leger (dvs kravler rundt...). Det sidste forklarer jeg selv ved, at al hendes leg giver hende god motion, men jeg synes det er lidt underligt at hun sveder så meget. Bliver ofte helt våd på hovedet. Det skal siges at hun altid har mindre tøj på end de fleste andre børn vi omgåes med, så jeg kan ikke forestille mig at det er hendes påklædning der er skyld i det. Er dette normalt?
Ellers kæmper vi stadig med at hun vågner kl 5 hver morgen, og hun har desuden begyndt på at vågne rigtig tit om natten. Oftest kun for at få sutten... Glæder os meget til at denne fase er overstået! ;-)
Venlig Hilsen
L